Sayfalar

27 Ocak 2011 Perşembe

geçen hafta...

Otele 6 tane tip geldi, kılıkları oldukça tuhaftı.. kapıdan girdiler bakındılar (otelimizde konsepti pek öyle hoppidi zibbidi tiplerin gelmeyeceği ve tercih etmeyeceği tarzdan bir yer) bu şahıslar öylesine bakınınca ben dikkat kesildim ve bunları izliyorum, kıyafetler bir acayip, 2 yada 3 ü yada hepsi tam hatırlıyamıyorum, zenciydi, 2 sinde daracık pantalonlar biri yeşil biri mavi, altlarında bembeyaz bağıran birer spor ayakkabı birinin üzerinde kadife ceket, kulaklarda parıl parıl parlayan koca taşlı bir küpe, eldeki telefon beyaz blackberry ama üzeri svarovski taşlarla kaplı... yani bu genç delikanlılar yıkılıyor... ve güvenlik sordu "nasıl yardımcı olabilirim nereye geldiniz" diye? misafirimizde "restaurant a rezervasyonumuz vardı" dedi. Şimdi düşünüyorum bizim restaurant ve bu tipler???? konsepte aykırı..
bir kıyafet zorunluluğumuz yok ama dışarıdan yemeğe gelen kişiler de böyle olmaz bizde.. başımız ağrımasın diye otelin içinde çok gezinmesinler diye düşünüyorum, restaurant ı arayıp rezervasyon teyidi alıp (olmadığına eminim) geldikleri gibi yollayacağım onları..!! sonra içimden bir ses boşver dedi ve aldım ben genç arkadaşları ve gittim restaurant a, biraz önden gittim ve rezervasyon konfirmesi alayım diye?? sorum "hiç 6 adet zibidi bekliyormusunuz" diye?? "hayır" dediler, deftere bakıldı derken herkesin yüzü gerildi... meğer bu genç delikanlılar "QUARESMA", "HUGO ALMEİDA", "MANUEL FERNANDES", "SİMAO" ve 2 kişi daha ama isimlerini bilmiyorum... ünlü beşiktaşlı fufbolcular, hatta dünya sıralamasındalarmış..??? portekiz milli takımının da gözdeleriymiş??? benim futbolla aram pek iyi değil, Ben nerden bileyim?? :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder