Sayfalar

26 Kasım 2010 Cuma

Ancak Yaşamın Sonlarında Öğrendim Ki...

Ögrendim ki... 
Kimseyi sizi sevmeye zorlayamazsiniz. 

Kendinizi sevilecek insan yapabilirsiniz, 
Gerisini karsi tarafa birakirsiniz. 
Ögrendim ki... 
Guveni gelistirmek yillar aliyor, 
Yikmak bir dakika. 
 
Ögrendim ki... 
Hayatinda nelere sahip oldugun degil 
Kiminle oldugun onemli. 
 Ögrendim ki... 
Sevimlilik yaparak 15 dakika kazanmak mumkun 
Ama sonrasi icin bir seyler bilmek gerek. 
 Ögrendim ki... 
Kendini en iyilerle kiyaslamak degil 
Kendi en iyinle kiyaslamak sonuc getirir. 

 Ö
grendim ki... 
Insanlarin basina ne geldigi degil 
O durumda ne yaptiklari onemli. 

Ögrendim ki... 
Ne kadar kucuk dilimlersen dilimle 
Her isin iki yuzu var. 

 Ö
grendim ki... 
Olmak istedigim insan olabilmem 
Cok vakit aliyor. 

 Ö
grendim ki... 
Karsilik vermek 
Dusunmekten cok daha basit. 

 Ö
grendim ki... 
Butun sevdiklerinle iyi ayrilman gerek 
Hangisi son gorusme olacak bilemiyorsun. 

 Ö
grendim ki... 
'Bittim' dedigin andan itibaren 
Pilinin bitmesine daha cok var. 

 Ö
grendim ki... 
Sen tepkilerini kontrol edemezsen 
Tepkilerin hayatini kontrol eder. 

 Ö
grendim ki... 
Kahraman dedigimiz insanlar 
Bir sey yapilmasi gerektiginde 
Yapilmasi gerekeni 
Sartlar ne olursa olsun yapanlar. 

 Ö
grendim ki... 
Affetmeyi ogrenmek deneyerek oluyor.
 
 Ö
grendim ki... 
Bazi insanlar sizi cok seviyor 
Ama bunu nasil gosterecegini bilemiyor.
 
 Ö
grendim ki... 
Ne kadar ilgi ve ihtimam gosterseniz 
Bazilari hic karsilik vermiyor. 

 Ö
grendim ki... 
Para ucuz bir basari.
  Ögrendim ki... 
En iyi arkadasla sıkıcı an olmaz. 

 Ö
grendim ki... 
Dustugun anda seni tekmeleyecegini dusunduklerinden bazilari 
Kaldirmak icin elini uzatir. 

 Ö
grendim ki... 
Iki insan ayni seye bakip 
Tamamen farkli seyler gorebilir. 

 Ö
grendim ki... 
Asik olmanin ve aski yasamanin cok cesidi vardir. 

 Ö
grendim ki... 
Her sartta kendisiyle durust kalanlar 
Daha uzun yol yuruyor. 

 Ö
grendim ki... 
Hic tanimadigin insanlar, 
iki saat icinde, 
senin hayatini degistirir. 

Ögrendim ki... 
Anlatmak ve yazmak ruhu rahatlatir. 

 Ö
grendim ki... 
Duvarda asili diplomalar 
Insani insan yapmaya yetmez.
 
 Ö
grendim ki... 
Ask kelimesi ne kadar cok kullanilirsa, anlam yuku o kadar azalir.
 
 Ö
grendim ki... 
Karsisindakini kirmamak ve inanclarini savunmak arasinda cizginin 
nereden gectigini bulmak zor. 

 Ö
grendim ki... 
Gercek arkadaslar arasina mesafe girmez. 
Gercek asklarin da! 

 Ö
grendim ki... 
Tecrubenin kac yasgunu partisi yasadiginizla ilgisi yok, 
Ne tur deneyimler yasadiginizla var.
 
 Ö
grendim ki... 
Aile hep insanin yaninda olmuyor. 
Akrabaniz olmayan insanlardan ilgi, sevgi ve guven ogrenebiliyorsunuz. 
Aile her zaman biyolojik degil.
 
 Ö
grendim ki... 
Ne kadar yakin olursa olsunlar 
En iyi arkadaslar da ara sira uzebilir. 
Onlari affetmek gerekir.
 
 Ö
grendim ki... 
Bazen baskalarini affetmek yetmiyor. 
Bazen insanin kendisini affedebilmesi gerekiyor.
 
 Ö
grendim ki... 
Yureginiz ne kadar kan aglarsa aglasin 
Dunya sizin icin donmesini durdurmuyor. 

 Ö
grendim ki... 
Sartlar ve olaylar, 
Kim oldugumuzu etkilemis olabilir. 
Ama ne oldugumuzdan kendimiz sorumluyuz.
 
 Ö
grendim ki... 
Iki kisi munakasa ediyorsa, 
Bu birbirlerini sevmedikleri anlamina gelmez. 
Etmemeleri de sevdikleri anlamina gelmez. 

 Ögrendim ki... 
Her problem kendi icinde bir firsat saklar. 
Ve problem, firsatin yaninda cuce kalir. 

 Ö
grendim ki... 
Sevgiyi cabuk kaybediyorsun, pismanligin uzun yillar suruyor

 
 Gözler arasındaki ilişkiyi biliyor musunuz? Onlar birlikte göz kırparlar, birlikte ağlarlar, her şeyi birlikte görürler ve birlikte uyurlar. Buna rağmen asla birbirlerini görmezler. Arkadaşlık bunun gibi olmalı. Arkadaşsız hayat cehennem gibidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder