Sayfalar

10 Kasım 2010 Çarşamba

Bahçeli Twitter'da

Sosyal medyaya bir lider daha


Twitter'a cumhurbaşkanı Abdullah Gül, CHP Genel Başkanı Kemal KIlıçdaroğlu ve devletin üst düzey yöneticilerinden sonra MHP Genel Başkanı devlet Bahçeli'de katıldı.

Bahçeli İlk Tweet'inde merhaba diyerek başladı ve çağın teknolojik gereklerine uyarak düşüncelerini paylaşmak istediğini yazdı.


Önce Ülkem 
Bahçeli yazdığı Tweetlerde önce ülkem ve Milletim sonra partim ve ben dedi.
Bahçeli'nin, yazdığı tweetler şu şekilde: "Çağın teknolojik gelişimine uyarak düşüncelerimi sizlerle paylaşmak için açtığım TWITTER sayfasına hoşgeldiniz. Sevgi ve Saygılarımla. 2023 Yükselen Ülke: TÜRKİYE Hedefine varmak için 24.,25. ve 26. yasama dönemlerini kapsayan 12 yıllık tek başına MHP iktidarına var mısınız? 
Görüşlerimin temelinde' önce ülkem ve milletim, sonra partim ve ben' ilkesi olacaktır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder